zaterdag 14 september 2013

Joepieeeeee

Lang wachten en doorzetten wordt beloond. Sinds 1 augustus werk ik in waldorfkindergarten Michael in Meppen. Het is nu nog best pittig, omdat ik er wel een paar jaartjes uit was, maar ik ben helemaal blij.
Ik had even geen puf om wat te maken, mede omdat ik tot de zomervakantie nog 2 banen had. gelukkig is dat nu voorbij en kan ik me richten op dingen die ik leuk vind, waar ik achter sta.
Ik heb weer helemaal zin om dingen te gaan maken. Inspiratie genoeg op Pinterest (atelier minke).

We waren deze zomer ook nog in Noorwegen. We waren er al eens eerder op vakantie in de winter. Dan is het daar als in een sprookje met al die sneeeuw, maar in de zomer is het echt adembenemend. De natuur daar is echt prachtig!
Foto's volgen nog. We hebben hoog water gehad in de kelder en mijn computer doet heb even niet. Met de tablet lukt het me niet foto's te uploaden.

Binnenkort weer nieuwe maaksels en vakantiefoto's.

Lieve groetjes van Minke

1 opmerking: